Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Raiffeisen inwestuje w nowy serwis, ale z aplikacji nie rezygnuje

Bank za kilka miesięcy udostępni klientom nową stronę internetową

Polski oddział austriackiego banku nie zważa na plany właściciela, który zamierza sprzedać swoją spółkę nad Wisłą, i po zakończeniu fuzji z Polbankiem ostro zabrał się do pracy nad odnowieniem oferty. Jednym z elementów tych działań jest produkcja nowego serwisu transakcyjnego.

Ostatnia sieć handlowa w Polsce, która nie przyjmowała płatności kartami, 1 marca otwiera się na płatności bezgotówkowe

Bank prowadzi już nad nim zaawansowane prace, których finał klienci mają ujrzeć za kilka miesięcy, najpewniej jesienią lub zimą. Ważne, że nowy serwis będzie w technologii RWD.

Rozwiązanie charakteryzuje się tym, że strona internetowa dostosowuje się do wielkości urządzenia, na którym jest wyświetlana, a więc np. smartfona, tabletu czy komputera. W takim układzie aplikacje mobilne przeznaczone na urządzenia przenośne przestają być potrzebne. W polskiej bankowości trwa zresztą dyskusja, czy należy nadal rozwijać aplikacje, czy też powinno się inwestować w RWD, która jest rozwiązaniem o wiele tańszym.

Z funkcji płatności zbliżeniowych w chmurze korzysta już prawie 10 tys. użytkowników PeoPay

Ostatnio kilka banków zdecydowało o postawieniu na RWD. Wśród nich np. Lion’s Bank czy ING Bank Śląski. Ten drugi rozważa rezygnację z aplikacji mobilnej, choć nie w najbliższym czasie. Również Raiffeisen Polbank stawia na RWD, ale nie zamierza na razie zaprzestać rozwoju aplikacji.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies