Oprócz zwiększania dostępności swojej podstawowej usługi, jaką jest udzielanie pożyczek, firma ma też apetyt na rozwój w zakresie ubezpieczeń
Provident umożliwił swoim klientom wypłatę pożyczki w dowolnym bankomacie za pomocą Blika. Rozwiązanie jest kierowane głównie do osób, które chcą skorzystać z usług firmy zdalnie, ale wolą nie podawać swojego numeru konta bankowego.
Do niedawna Provident specjalizował się w obsłudze bezpośredniej, zapewnianej przez ok. 5 tys. doradców, którzy odwiedzali klientów w ich domach. Jednak – jak zwraca uwagę Puls Biznesu – nadejście pandemii zmusiło pożyczkodawcę do szukania innych rozwiązań. Firma zresztą już od ponad roku rozwija model obsługi zakładający przenikanie się różnych sposobów kontaktu z klientami, którzy sami mogą zdecydować, gdzie zapoznają się z ofertą, a gdzie ostatecznie sfinalizują zawarcie umowy: przez stronę internetową, telefonicznie czy u tradycyjnego doradcy.
Cytowana przez gazetę Katarzyna Szerling, członkini zarządu Providenta, podkreśla, że wprowadzenie możliwości wypłaty pożyczki Blikiem to pomysł, który wpisuje się w strategię rozwoju i był planowany od dłuższego czasu, a nadejście pandemii tylko przyspieszyło prace nad jego wdrożeniem.
Ułatwienie zdalnego zaciągania pożyczek to jeden z elementów, które mają pomóc Providentowi przetrwać trudny czas dla branży pożyczkowej. Firma planuje również szukać możliwości zarabiania poprzez oferowanie innych usług. We współpracy z Axą umożliwiła już swoim doradcom pożyczkowym rozszerzenie spektrum działalności o sprzedaż ubezpieczeń. A w niedalekiej przyszłości chce także oferować polisy przez stronę internetową i call center.
To kolejna firma pożyczkowa, która w ubezpieczeniach widzi szansę na zwiększenie dochodowości swojego biznesu. Ostatnio w serwisie cahsless.pl mogliście przeczytać o innym pośredniku finansowym – UnilinkCash, który rozpoczął szkolenie swoich doradców na agentów ubezpieczeniowych.
Źródło: Puls Biznesu
Fot. Blik