Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Revolut oferuje klientom własną bramkę płatniczą. Na razie dostępna jest tylko w Wielkiej Brytanii

Dzięki temu klienci biznesowi Revoluta mogą rozpocząć przyjmowanie płatności online

Revolut uruchomił własną bramkę płatniczą. Mogą z niej skorzystać właściciele kont Revolut Business z Wielkiej Brytanii, by przyjmować płatności kartą. W przypadku plastików konsumenckich wydanych na Wyspach oraz mieszkańcom krajów należących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego opłata od transakcji wynosi 1,3 proc. Dla pozostałych kart to już 2,8 proc.

Przeczytajcie także: Sadaj odchodzi z Revoluta

Fintech wraz z bramką dostarcza API, by przedsiębiorcy mogli dostosować bramkę do własnych potrzeb, na przykład tworzyć własne widżety. Revolut obiecuje, że za pomocą nowego narzędzia można przyjmować płatności kartą z całego świata, a środki zostaną rozliczone następnego dnia. Revolut ma w tej chwili około pół miliona klientów korzystających z kont biznesowych z czego nieco powyżej 10 tys. w Polsce. To niewiele, biorąc pod uwagę, że z jego usług korzysta już ponad 13 mln osób.

Przeczytajcie także: Karol Sadaj goes to Aion

Revolut ujawnił też dzisiaj kilka statystyk dotyczących transakcyjności jego systemów podczas pandemii. W okresie przedświątecznym rośnie liczba klientów kupujących online. Przybyło ich 38 proc. licząc rok do roku. Wartość tego typu wydatków wzrosła prawie o połowę, a liczba transakcji o ponad połowę.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies