Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ubezpieczenie na życie możecie kupić już całkowicie online. Aviva uruchomiła ePolisę

Aviva wprowadziła również funkcję cyklicznych płatności składek z karty

Aviva wprowadziła rozwiązanie umożliwiające zakup ubezpieczenia na życie w pełni online – ePolisę. W serwisie MojaAviva klient może zatwierdzić wniosek, opłacić pierwszą składkę i odebrać polisę. To nowość w Avivie, ale i na rynku. Dotychczas możliwość zakupu ubezpieczenia na życie całkowicie przez serwis internetowy była ograniczona – sprzedawano tak głównie polisy o wąskich zakresach, grupowe czy z niskimi sumami ubezpieczenia. Aviva przez swoją platformę udostępnia natomiast flagowe produkty.

Przeczytajcie także: Uniqa sfinalizowała przejęcie Axy

W ramach rozwiązania agent przekazuje wniosek o ubezpieczenie w czasie rzeczywistym klientowi.

Klient zapoznaje się z wnioskiem i zatwierdza go, po czym opłaca składkę samodzielnie w MojejAvivie.


Jak wspomniałam, funkcja ePolisa dostępna jest dla klientów kupujących flagowce Avivy – Twoje Życie lub Nową Perspektywę. Natomiast firma planuje dodać pozostałe produkty z portfela ubezpieczeń na życie. Ubezpieczyciel poinformował, że w ciągu pierwszego tygodnia od wdrożenia nowego rozwiązania skorzystało z niego już prawie 100 klientów.

Aviva informuje również, że od teraz za jej produkty można płacić, zlecając cykliczne płatności z karty. Dzięki temu klient nie musi pamiętać o regulowaniu składki za większość ubezpieczeń na życie. Po skorzystaniu z nowej opcji dzieje się to automatycznie.

Przeczytajcie także: Przez portal MojaAviva zlikwidowano już 15 tys. szkód

Przy okazji warto wspomnieć, że od wybuchu pandemii kilku ubezpieczycieli udostępniło możliwość zawarcia umowy ubezpieczenia na życie zdalnie – zazwyczaj zakres ubezpieczenia dobierany jest podczas rozmowy telefonicznej lub wirtualnego spotkania z agentem, a niezbędne dokumenty przesyłane są mailem. Po dopełnieniu formalności, potwierdzeniu tożsamości i opłaceniu składki klient otrzymuje polisę również mailowo. Tego typu udogodnienia wprowadziły np. MetLife, Nationale-Nederlanden, Prudential czy Ergo Hestia. Ta ostatnia firma umożliwia przy tym potwierdzenie polisy poprzez kliknięcie w link z przesłanej przez agenta wiadomości i podanie numeru PESEL lub hasła SMS.


KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies