Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowość od Revoluta. Rachunek podzielicie także z osobami, które nie korzystają z tej aplikacji

Revolut ogłosił też dzisiaj, że już wszyscy jego klienci mogą korzystać z modułu zarządzania subskrypcjami

Revolut oddał w ręce klientów nową wersję aplikacji, a w niej kilka nowości. Wśród nich najciekawsza wydaje się funkcja dzielenia rachunków z osobami, które nie korzystają z usług tego fintechu. Jeśli na przykład jesteście w restauracji i chcecie wspólnie zapłacić za obiad czy kolację, wystarczy że wybierzecie odpowiednie kontakty w smarfonie. Jeśli znajomi są klientami Revoluta, tak jak dotychczas otrzymają powiadomienie z prośbą o płatność w aplikacji. Natomiast jeśli nie są, dostaną SMS, w którym zostanie umieszczony link do strony z transakcją.

Trzeba na niej podać imię i nazwisko oraz wpisać dane karty płatniczej, z której pragnie się zwrócić dług.

Przeczytajcie także: Teraz karty ING są prawie jak od Revoluta

Jest jeszcze jeden sposób dzielenia rachunków w aplikacji, ale także dotyczy wyłącznie klientów Revoluta. To funkcja Osoby w pobliżu, która wyszukuje automatycznie znajomych znajdujących się obok Was. Wystarczy, że otworzą w aplikacji ten sam ekran. Rozwiązanie pozwala wskazać osoby do podziału rachunku, nawet jeśli nie dodaliście ich wcześniej do kontaktów w książce telefonicznej.

Przeczytajcie także: Pięć wywiadów cashless.pl. Bartosz Ciołkowski

Natomiast dzisiaj Revolut oficjalnie potwierdził, że w jego aplikacji można już zarządzać subskrypcjami. Serwis cashless.pl zapowiadał tę funkcję w ubiegłym tygodniu w tekście W aplikacji Revoluta można już zarządzać subskrypcjami serwisów takich jak Netflix czy Spotify. Nowe rozwiązanie może zwiększyć kontrolę nad abonamentami.

Wczoraj Revolut ogłosił także, że właściciele kont Business mogą już zamawiać metalowe karty, które do tej pory były dostępne tylko w ofercie dla klientów indywidualnych.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies