Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kolejne nowości dla polskich użytkowników Curve. Płatności Fitbit Pay i usługa Curve Cash

Od niedawna m.in. polscy klienci Curve mogą też korzystać z płatności Garmin Pay i Google Pay

Jeden z czytelników cashless.pl zwrócił uwagę, że wśród ostatnich nowości wprowadzonych do oferty brytyjskiego fintechu Curve, oprócz płatności Garmin Pay i Google Pay znalazł się także system Fitbit Pay (zbliżeniowe płatności mobilne smartwatchami marki Fitbit). Curve udostępniło także usługę Curve Cash, czyli możliwość automatycznej zamiany na pieniądze punktów uzyskiwanych np. w zamian za polecenia aplikacji Curve znajomym i ustawienie domyślnego płacenia nimi zamiast środkami z kart powiązanych z apką.

Przeczytajcie także: Więcej płatności mobilnych dla użytkowników Curve

O tym, że Curve uruchomiło płatności Garmin Pay i Google Pay dla wszystkich klientów z Polski mogliście przeczytać w cashless.pl w tekście Dobra informacja dla klientów Curve z Polski. Teraz wszyscy mogą już korzystać z płatności Google Pay. Dla niektórych polskich użytkowników usług brytyjskiego fintechu oba systemy były już dostępne od ubiegłego roku (dotyczyło to osób posiadających dawniej wydane karty Curve).

Przeczytajcie także: Raport na temat płatności mobilnych w Polsce

Google Pay to najpopularniejsze w Polsce rozwiązanie do zbliżeniowych płatności mobilnych. Natomiast Garmin Pay i Fitbit Pay są rozwiązaniami niszowymi, traktowanymi raczej jako rezerwowe narzędzie płatnicze. Świadczyć mogą o tym statystyki udostępnione serwisowi cashless.pl przez mBank. I tak na koniec czerwca bieżącego roku do Google Pay 541 tys. klientów mBanku dodało 574,4 tys. kart, do Garmin Pay – 6,8 tys. klientów dodało 7,1 tys. kart, natomiast do Fitbit Pay – zaledwie 355 klientów dodało 371 kart. Więcej o tym w tekście Apple Pay i Google Pay w Polsce. Ze zbliżeniowych płatności mobilnych korzysta już ponad 3,3 mln osób.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies