Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Będzie polska konkurencja dla Fitbit Pay. Spółka Quicko wprowadza własną opaskę fitness ze zbliżeniowymi płatnościami mobilnymi

Nowa usługa Quicko ma pojawić się na rynku w I kw. przyszłego roku

Quicko to polski fintech znany dotąd głównie z dostarczania zbliżeniowych gadżetów płatniczych. Z jego usług mogliście korzystać nabywając np. opaskę płatniczą Dipocket czy zamawiając swojemu dziecku "żyrafkę" w PKO BP (bank oferował swego czasu pod postacią maskotki w kształcie żyrafy brelok płatniczy dla najmłodszych klientów). Teraz Quicko otwiera nowy rozdział w swojej historii. Chce wejść na rynek z zupełnie nową usługą, na co pozwala jej wpis w prowadzonym przez Komisję Nadzoru Finansowego rejestrze małych instytucji płatniczych oraz licencja wydawcy kart zdobyta w organizacji Mastercard.

Przeczytajcie także: Quicko z wpisem do rejestru małych instytucji płatniczych

Jak wynika z deklaracji Sebastiana Swobody, który od 1 września bieżącego roku jest nowym prezesem spółki, już w I kw. 2021 r. klienci będą mogli zainstalować na swoich smartfonach nową aplikację Quicko. Z aplikacją powiązana będzie karta, która będzie mogła mieć postać wirtualną lub tradycyjną plastikową. Dodatkowo z aplikacją będzie można połączyć opaskę fitness, sprzedawaną pod marką Quicko i wyposażoną w zbliżeniowe płatności mobilne. Wszystkie te elementy nowej oferty polskiego fintechu mają być dostępne dla użytkowników urządzeń zarówno z systemem Android jak i iOS.

Do kogo Quicko będzie kierować swoją nową ofertę? – Naszymi usługami chcemy zainteresować przede wszystkim młodych, aktywnych fizycznie klientów indywidualnych, poszukujących opaski fitness tańszej niż rozwiązania dostępne na rynku, a jednocześnie wyposażonej w płatności mobilne – mówi serwisowi cashless.pl Sebastian Swoboda. Dodaje, że Quicko oferować też będzie rachunki płatnicze dla małych i średnich firm poszukujących alternatywy dla dostępnych na rynku usług bankowych.

Przeczytajcie także: Nowy fintech wprowadza w Polsce płatności odroczone

Ze słów prezesa Quicko wynika, że elementem oferty fintechu będą też m.in. płatności P2P. W przyszłości spółka chce też zaoferować rozwiązania umożliwiające realizację przelewów międzynarodowych i tanich płatności zagranicznych. Rozwój oferty ma być możliwy dzięki licencji krajowej instytucji płatniczej, o którą firma stara się w KNF. Jak wspomniałem, debiut nowego Quicko planowany jest na I kw. 2021 r. Wtedy mają być też znane szczegółowe warunki cenowe oferty.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies