Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ważna informacja dla klientów Aliora przejętych ze SKOK Jaworzno: ich przelewy mogą zostać odrzucone

Alior informuje, że od 1 września nie będą księgowane przelewy przychodzące na stare numery rachunków przeniesionych ze SKOK Jaworzno

Alior przypomina posiadaczom rachunków zakładanych w Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo-Kredytowej Jaworzno, że od 1 września nie będą księgowane przelewy przychodzące na stare numery kont. Przelewy takie będą zwracane nadawcom. Aby uniknąć takiej sytuacji, klienci, którzy jeszcze tego nie zrobili, powinni przekazać nadawcom, a więc np. pracodawcom czy Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych, nowe numery rachunków.

Przeczytajcie także: Jest nowa aplikacja Aliora

Nowe numery kont klientów przejętych ze SKOK Jaworzno nadano 1 czerwca 2019 r. Alior deklaruje w opublikowanej informacji, że od tamtego czasu wielokrotnie przypominał klientom o konieczności podjęcia działań z tym związanych. Pierwotnie planowano, że obsługa starych numerów zakończy się 1 czerwca bieżącego roku. Termin został jednak przesunięty o trzy miesiące z uwagi na pandemię koronawirusa.

Przeczytajcie także: Ponad pół miliarda złotych straty Aliora

Alior przejął SKOK Jaworzno na początku ubiegłego roku. Wraz z nim zyskał ponad 100 tys. klientów. Nie wiadomo, jaka część z nich wciąż korzysta z usług banku. Z informacji podawanych przez Aliora wynika jednak, że spośród klientów kilku SKOK-ów przejętych przez niego już wcześniej, 70 proc. zdecydowało się pozostawić u niego rachunek.

Fot. na licencji CC0

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies