Rozwiązanie rozwijane pod skrzydłami Millennium niedawno doczekało się nowej odsłony
Millennium podał wyniki programu goodie cashback, dzięki któremu użytkownicy mogą liczyć na zwrot części pieniędzy wydanych w kilkuset sklepach (w rzeczywistości jest to moneyback). W pierwszej połowie 2020 roku klienci wykonali z jego pomocą ponad milion transakcji o wartości 110 mln zł, a na ich konta wróciło blisko 3,5 mln złotych.
Platforma goodie, na którą składają się strona internetowa i aplikacja, wystartowała w roku 2018. Za jej pomocą klienci informowani są o zniżkach i wyprzedażach w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Użytkownicy programu mogą też np. zakładać karty stałego klienta w galeriach handlowych. Aby skorzystać z platformy, wystarczy się zarejestrować.
Po wybraniu produktu lub usługi klient powinien otworzyć witrynę sklepu przy pomocy wygenerowanego linku i dokończyć tam zakupy. Zwrot pieniędzy następuje po potwierdzeniu przez sklep poprawności transakcji. Po zebraniu minimum 21 zł można je przelać na dowolne konto bankowe w Polsce. Warto podkreślić, że moneyback łączy się z innymi zniżkami dostępnymi na platformie zakupowej goodie.
Niedawno mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że aplikacja i strona goodie doczekały się nowego wyglądu i funkcji. Teraz łatwiej sprawdzić stan swojego konta oraz przejrzeć gazetki promocyjne i oferty dla stałych klientów galerii handlowych. W aplikacji pojawił się także system polubień, filtrów i sortowania. Dzięki temu oferty zniżkowe ulubionych marek mają się pojawiać w smartfonie użytkownika jako pierwsze.