Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowe IKO już dostępne także na urządzeniach z systemem iOS. Brakuje tylko asystenta głosowego

Wczoraj nowa wersja aplikacji PKO BP zawierająca dużo zmian względem poprzedniej znalazła się także w Google Play

Jak doniósł jeden z czytelników cashless.pl, w markecie App Store znalazła się najnowsza wersja aplikacji mobilnej IKO, która wczoraj zadebiutowała w markecie Google Play. Sprawdziłem i rzeczywiście odpowiednia aktualizacja jest już do pobrania. Zawiera niemal wszystkie nowości, które wprowadzono do apki na urządzenia z Androidem. Niemal, bo brakuje jeszcze asystenta głosowego.

Przeczytajcie także: PKO BP umożliwia zakładania kont przez selfie także na iPhone'ach

Najważniejsza innowacja, jaka znajduje się we właśnie wgranej do App Store aplikacji IKO, to możliwość zakładania rachunków przez klientów niemających dotąd żadnych relacji z PKO BP. Odbywa się to poprzez wykonanie fotografii dowodu osobistego klienta i selfie. Taka usługa to dziś już standard na polskim rynku. Przyspieszenie wdrożeń w tym obszarze nastąpiło kilka miesięcy temu, gdy w wyniku pandemii koronawirusa banki straciły możliwość akwizycji nowych klientów w tradycyjny sposób.

Przeczytajcie także: Santander z nowych sposobem potwierdzania płatności

Natomiast wśród innych nowości, jakie możecie znaleźć w najnowszej wersji aplikacji IKO, znalazł się zmieniony sposób nawigacji, przy wykorzystaniu nowego menu. Odświeżono także ikony usług i funkcji oraz ułatwiono dostęp do powiadomień. Jak udało mi się dowiedzieć, wkrótce pojawi się także asystent głosowy znany już z IKO na smartfonach z Androidem.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies