Wczoraj nowa wersja aplikacji PKO BP zawierająca dużo zmian względem poprzedniej znalazła się także w Google Play
Jak doniósł jeden z czytelników cashless.pl, w markecie App Store znalazła się najnowsza wersja aplikacji mobilnej IKO, która wczoraj zadebiutowała w markecie Google Play. Sprawdziłem i rzeczywiście odpowiednia aktualizacja jest już do pobrania. Zawiera niemal wszystkie nowości, które wprowadzono do apki na urządzenia z Androidem. Niemal, bo brakuje jeszcze asystenta głosowego.
Najważniejsza innowacja, jaka znajduje się we właśnie wgranej do App Store aplikacji IKO, to możliwość zakładania rachunków przez klientów niemających dotąd żadnych relacji z PKO BP. Odbywa się to poprzez wykonanie fotografii dowodu osobistego klienta i selfie. Taka usługa to dziś już standard na polskim rynku. Przyspieszenie wdrożeń w tym obszarze nastąpiło kilka miesięcy temu, gdy w wyniku pandemii koronawirusa banki straciły możliwość akwizycji nowych klientów w tradycyjny sposób.
Natomiast wśród innych nowości, jakie możecie znaleźć w najnowszej wersji aplikacji IKO, znalazł się zmieniony sposób nawigacji, przy wykorzystaniu nowego menu. Odświeżono także ikony usług i funkcji oraz ułatwiono dostęp do powiadomień. Jak udało mi się dowiedzieć, wkrótce pojawi się także asystent głosowy znany już z IKO na smartfonach z Androidem.