Przedstawiciel zarządu banku deklaruje, że Blik w aplikacji EnveloBank znajdzie się po wakacjach
O tym, że Bank Pocztowy zamierza wprowadzić do swojej aplikacji EnveloBank płatności mobilne Blik, wiadomo od dawna. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o tym m.in. w tekście Zmiany w EnveloBanku: płatności Blik, podwyżki opłat i ujemne oprocentowanie konta oszczędnościowego. Teraz znana jest już data wdrożenia nowego rozwiązania.
Tomasz Dąbrowski, członek zarządu Banku Pocztowego w rozmowie z cashless.pl powiedział, że jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to Blik powinien trafić do EnveloBanku na początku września. Ma być niespodzianką dla najmłodszych klientów instytucji wracających po wakacjach na zajęcia szkolne.
EnveloBank to aplikacja mobilna oferowana przez Bank Pocztowy od kilku lat. Aktualnie korzystać z niej mogą także dotychczasowi klienci Banku Pocztowego (pierwotnie posiadając konto w BP nie można było założyć rachunku w EnveloBanku). Docelowo aplikacja i internetowy serwis transakcyjny EnveloBank mają być podstawową platformą obsługi klientów Pocztowego.