Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
NEWS
Revolut uruchamia w Polsce program Rewards. Będą atrakcyjne zniżki na zakupy i moneyback

Nowa funkcja ma się pojawić w aplikacji w przyszłym tygodniu, ale skorzystają z niej wyłącznie właściciele kont Premium i Metal

Revolut uruchamia w Polsce program Rewards znany do tej pory klientom fintechu z Wielkiej Brytanii i Francji. Być może już w przyszłym tygodniu w aplikacji pojawi się funkcja "Nagrody", a w niej informacje, w których sklepach można otrzymać rabat lub moneyback czyli zwrot części płatności, jeśli użyje się karty Revoluta. Do programu przystąpiły niektóre sieci handlowe. Wśród nich znalazły się: RTV Euro AGD, Sephora, Zalando, Guess, KRUK czy Witchen. Moneyback w przypadku zakupów w tych sklepach wynosi od 2 do nawet 12 proc.

Przeczytajcie także: Tęczowa karta od Revoluta

Nieoficjalnie udało mi się dowiedzieć, że sprzedawców współpracujących z Revolutem będzie o znacznie więcej. A zakładka w aplikacji z funkcją "Nagrody" wygląda tak:

Zwróćcie uwagę, że podzielono je na sekcje: Wszystko, Rozrywka i Zakupy, Wellness, Podróże. W drugiej sekcji w tej chwili umieszczono jedynie ofertę portalu G2A z 5 proc. zwrotu za zakupy. W Zakupach znajdziecie też oferty z New Balance, Taniej Książki i AliExpress, tę ostatnią w wysokości 6 proc.

Specjalny algorytm ma analizować Wasze wydatki i podpowiadać Wam, w których ulubionych sklepach zyskacie najwięcej.

Przeczytajcie także: Powstanie europejski system płatniczy

Warto też przypomnieć, że dzisiaj Revolut uruchomił dystrybucję okolicznościowych tęczowych kart z okazji światowego miesiąca Pride. Można je otrzymać, jeśli wpłaci się 15 zł w sekcji Donacje na organizację ILGA walczącą o prawa dla mniejszości LGBT+. Jeśli ktoś rano wpłacił tę kwotę, a funkcja zamawiania kart nie była jeszcze aktywna, nie musi płacić jeszcze raz. Powinni się z nim skontaktować pracownicy Revoluta.

Fot. Revolut

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies