Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank przedłuża promocję na usługę Paynow. Darmowe transakcje do końca września

mBank zrezygnował z opłat za płatności przyjmowane przy pomocy Paynow kilka miesięcy temu w związku z pandemią koronawirusa

mBank poinformował swoich klientów biznesowych korzystających z bramki Paynow, że przedłuża do końca września promocję wprowadzoną kilka miesięcy temu. W jej ramach zrezygnował z prowizji od płatności akceptowanych przy pomocy Paynow. Od 1 października wróci standardowy cennik, a transakcje realizowane za pomocą bramki mBanku będą obarczone prowizją w wysokości 0,95 proc.

Przeczytajcie także: mBank zrezygnował z prowizji w Paynow

Paynow to bramka do przyjmowania płatności przez sklepy internetowe. mBank oferuje ją klientom, którzy mają jednocześnie u niego rachunek firmowy. Dzięki temu właściciel konta ma dostęp do środków z tytułu płatności bezpośrednio po wpłacie pieniędzy przez klienta. Bank deklaruje także, że integracja bramki ze sklepem jest prosta i można ją przeprowadzić całkowicie online. Usługa Paynow znalazła się na tegorocznej Mapie Polskiego Fintechu i była nominowana do nagród cashless.pl w kategorii Projekt Fintech 2020.

Przeczytajcie także: Dzięki Paynow mBank może odegrać nową rolę w e-commerce

Bramki do akceptacji płatności elektronicznych przez sklepy internetowe to na polskim rynku domena firm niezależnych od banków, takich jak PayU, Przelewy24 czy Tpay. Jako pierwszy na to pole postanowił wejść jednak ING, który zaoferował bramkę imoje. mBank poszedł w jego ślady – Paynow to rozwiązanie przygotowane przez jego spółkę zależną o nazwie mElements.

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies