Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nationale-Nederlanden wprowadza mojeID. System ułatwi dostęp do danych o ubezpieczeniach

Za pomocą usługi mojeID klienci Nationale-Nederlanden mogą logować się do n-serwisu

Towarzystwo ubezpieczeniowe Nationale-Nederlanden poinformowało o integracji swojego n-serwisu z systemem mojeID. Dzięki temu klienci ubezpieczyciela będą mogli rejestrować się, logować i odzyskiwać hasło dostępowe do n-serwisu zdalnie, bez konieczności osobistego kontaktowania się z doradcą NN. N-serwis to system, za pomocą którego klienci ubezpieczalni mają dostęp do danych na temat swoich produktów kupionych w NN.

Przeczytajcie także: System mojeID przyda się w kasynie

Natomiast mojeID to system wdrożony przez KIR, i pozwalający na logowanie się na zewnętrznych stronach internetowych za pomocą danych dostępowych do rachunku bankowego. Zaletą systemu mojeID jest fakt, że większość posiadaczy kont bankowych regularnie loguje się do nich i doskonale zna login oraz hasło. Natomiast systemy takie jak serwis towarzystwa ubezpieczeniowego wykorzystywane są rzadko. Dlatego wielu klientów zapomina hasła i traci do nich dostęp.

Aby zalogować się na konto np. w ubezpieczani, należy z dostępnych metod weryfikacji tożsamości wybrać mojeID. Wtedy użytkownik jest przenoszony na stronę swojego banku, gdzie musi się zalogować, a następnie trafia ponownie na stronę towarzystwa ubezpieczeniowego. To nie zna danych logowania klienta na konto w banku, a z kolei bank nie ma dostępu do informacji o usługach, z jakich klient korzysta w zewnętrznych systemach.

Przeczytajcie także: Rośnie sieć akceptacji systemu mojeID

Obecnie z systemu mojeID mogą korzystać klienci trzech banków, a więc ING, PKO i Pekao. Jeszcze przed wakacjami usługę ma udostępnić Alior. Oprócz n-serwisu za pomocą rozwiązania mojeID można się logować w serwisach Total Casino, MojePZU, portalu organizacji kartowej Diners Club, systemie obsługi klientów firmy Open Life a także na stronie sieci medycznej Medicover i internetowego biura obsługi klientów PGNiG.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies