Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Płatności mobilne w Polsce. Zobaczcie, kto je oferuje i jakie rozwiązania są dostępne na rynku

Różnego rodzaju systemy do płatności mobilnych oferuje klientom z Polski już kilkadziesiąt instytucji

Płatności mobilne stały się w Polsce standardem. Jednak różnorodność systemów i sposobów płacenia telefonem czy innymi urządzeniami jest dość duża, a większość banków i innych instytucji finansowych nie oferuje pełnej palety rozwiązań obecnych na rynku. Dlatego serwis cashless.pl przygotował zestawienie banków i fintechów wraz z dostępnymi dla ich klientów płatnościami mobilnymi. Tabelka może pomóc np. w wyborze banku, na wypadek gdyby ktoś akurat planował otwarcie nowego konta.

Przeczytajcie także: Popularność Apple Pay i Google Pay wśród klientów fintechów

Zestawienie obejmuje przede wszystkim płatności zbliżeniowe smartfonami, w tym Apple Pay, Google Pay i HCE (mobilne płatności zbliżeniowe dostępne bezpośrednio w aplikacji bankowej) i płatności smartwatchami oraz opaskami fitness – Fitbit Pay i Garmin Pay. W poniższej tabelce znajdziecie również banki oferujące Blika oraz możliwość kupowania za pomocą aplikacji mobilnej biletów parkingowych i komunikacji miejskiej.

Przeczytajcie także: W Katowicach za parkowanie będzie można płacić aplikacją

Przedstawione w poniższej tabeli metody płatności mobilnych to oczywiście nie wszystkie możliwości dostępne na polskim rynku. Oprócz tego funkcjonują bowiem jeszcze m.in. operatorzy płatności zdalnych, tacy jak SkyCash, mPay, moBiLET czy Pango (oferują aplikacje do płatności za bilety, parkingi i dobra cyfrowe) a płatności mobilne inicjowane skanowaniem kodu QR znajdziecie w aplikacjach sieci detalicznych (np. Orlen Pay, Lidl Pay czy portfel Green Caffe Nero). Tego rodzaju rozwiązania znajdą się w oddzielnym zestawieniu cashless.pl. Poniższa tabelka przedstawia stan na 3 maja 2020 r.

Fot. Wikipedia/Mikeallanpellin CC BY-SA 4.0

KATEGORIA
PORADNIKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies