W przyszłości organizacja ma zaoferować nowy program, ale jego szczegółów jeszcze nie zdradza
Jak doniósł jeden z czytelników cashless.pl, organizacja Diners Club informuje klientów, że planuje zakończyć funkcjonowanie programu lojalnościowego pod nazwą ClubMiles. Punkty zebrane w jego ramach do końca czerwca w lipcu zostaną zamienione na mile, za które będzie można do końca bieżącego roku kupować bilety lotnicze lub rezerwować miejsca w hotelach na całym świecie.
W korespondencji do klientów Diners Club pisze, że powodem zamknięcia programu ClubMiles jest nikłe zainteresowanie nim ze trony użytkowników kart. Organizacja jednocześnie deklaruje, że wkrótce zaproponuje klientom alternatywne rozwiązanie. Monika Masztakowska, dyrektor działu sprzedaży i marketingu Diners Club, powiedziała serwisowi cashless.pl, że jest jeszcze za wcześnie, aby można było przedstawić szczegóły tego nowego rozwiązania.
Diners Club jest kolejną w ostatnim czasie instytucją finansową, która wycofuje się z oferowania programu lojalnościowego. Jesienią ubiegłego roku BNP Paribas, który wcześniej przejął Raiffeisen Polbank, poinformował, że podjął decyzję o zakończeniu programu lojalnościowego Wizz Air. Ten kilka lat wcześniej został wprowadzony właśnie przez Raiffeisen Polbank.
Warto wspomnieć, że Wizz Air swego czasu wydawał także wspólnie z Euronetem kartę przedpłaconą zapewniającą bonusy klientom linii lotniczych. Karta Wizz Prepaid Travel Card nie jest jednak już wydawana od 10 kwietnia 2018 roku. Natomiast pod koniec ubiegłego roku ograniczona została funkcjonalność programu lojalnościowego powiązanego z podróżami lotniczymi i oferowanego przez mBank. Instytucja nie przyznaje mil w programie Miles&More w przypadku korzystania z usług firm oferujących wymianę walut (np. Revolut czy Curve).
Fot.Wikipedia/663highland CC0