Oferta kierowana jest do klientów Nest Banku, którzy prowadzą firmy handlowe
Nest Bank informuje w komunikacie prasowym o uruchomieniu wspólnie z Visą i firmą Sote nowej akcji promocyjnej. Kierowana jest do przedsiębiorców będących klientami Nest Banku i prowadzących działalność handlową. Jeżeli posiadają rachunek bieżący w Nest i kartę z logo Visa, a nie mają jeszcze sklepu internetowego, teraz mogą go założyć bezpłatnie poprzez serwis Sotebuy. Oferta ma oczywiście związek z pandemią koronawirusa i wynikającymi z niej ograniczeniami w handlu stacjonarnym.
Stworzenie strony i rozpoczęcie sprzedaży online z Sotebuy nie wymaga skomplikowanego wdrożenia, projektowania grafiki, dostosowywania wersji mobilnej, przygotowania regulaminu czy zakupu hostingu. Jest to usługa, która zawiera wszystko to, co jest potrzebne, by zaistnieć w internecie. Zaletą rozwiązania ma być prosty i intuicyjny moduł zakupowy, pozwalający na udostępnienie nawet 100 rodzajów produktów lub usług, zarządzanie opcjami dostawy czy wybór metody płatności.
Usługa jest darmowa przez pierwsze dwa miesiące. Po tym okresie klient może zrezygnować z prowadzenia strony lub korzystać z niej dalej opłacając abonament roczny lub miesięczny z 20-proc. rabatem. – Wielu naszych klientów to mikro i małe firmy, które teraz szczególnie potrzebują wsparcia. Dlatego zdecydowaliśmy się w trybie ekspresowym udostępnić rozwiązanie, dzięki któremu będzie im łatwiej przetrwać chwilowy przestój w biznesie lub szybko dostosować się do funkcjonowania online – mówi Agnieszka Porębska-Kość z zarządu Nest Banku.