Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Macie telefon Samsunga z serii S10 lub Note10? Od dziś znowu możecie logować się biometrycznie do aplikacji Millennium

Bank Millennium wycofał możliwość logowania odciskiem palca do aplikacji na niektórych samsungach po ujawnieniu luki bezpieczeństwa, jaka pojawiła się w urządzeniach najnowszej generacji

Jak doniósł jeden z czytelników cashless.pl, dziś Bank Millennium przywrócił możliwość logowania do aplikacji mobilnej na niektórych smartfonach Samsung. Informację tę potwierdziło biuro prasowe instytucji. Wiadomość powinna zainteresować posiadaczy telefonów Galaxy S10, Galaxy S10+, Galaxy S10 5G, Galaxy Note 10, Galaxy Note 10+.

Przeczytajcie także: Problem z logowaniem biometrcznym na niektórych samsungach

Bank Millennium wyłączył czasowo możliwość logowania przez biometrię odcisków palca po wykryciu luki bezpieczeństwa na urządzeniach najnowszej generacji. Przypomnę, że jesienią ubiegłego roku okazało się, że czytnik linii papilarnych na samsungach z serii S10 można oszukać. Wystarczyło nałożyć na wyświetlacz urządzenia ochronną folię.

Przeczytajcie także: Nowe konto w ofercie PKO od marca

Po wykryciu mankamentu kilka banków na świecie wyłączyło możliwość biometrycznego logowania do aplikacji na najnowszych telefonach koreańskiego producenta. W Polsce Millennium był zdaje się jedyną instytucją, która się na to zdecydowała. Samsung po kilku dniach przygotował aktualizację oprogramowania i błąd wyeliminował. Nie wiadomo, dlaczego Millennium tak długo zwlekał z przywróceniem logowania biometrycznego do swojej apki.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies