Bank Millennium wycofał możliwość logowania odciskiem palca do aplikacji na niektórych samsungach po ujawnieniu luki bezpieczeństwa, jaka pojawiła się w urządzeniach najnowszej generacji
Jak doniósł jeden z czytelników cashless.pl, dziś Bank Millennium przywrócił możliwość logowania do aplikacji mobilnej na niektórych smartfonach Samsung. Informację tę potwierdziło biuro prasowe instytucji. Wiadomość powinna zainteresować posiadaczy telefonów Galaxy S10, Galaxy S10+, Galaxy S10 5G, Galaxy Note 10, Galaxy Note 10+.
Bank Millennium wyłączył czasowo możliwość logowania przez biometrię odcisków palca po wykryciu luki bezpieczeństwa na urządzeniach najnowszej generacji. Przypomnę, że jesienią ubiegłego roku okazało się, że czytnik linii papilarnych na samsungach z serii S10 można oszukać. Wystarczyło nałożyć na wyświetlacz urządzenia ochronną folię.
Po wykryciu mankamentu kilka banków na świecie wyłączyło możliwość biometrycznego logowania do aplikacji na najnowszych telefonach koreańskiego producenta. W Polsce Millennium był zdaje się jedyną instytucją, która się na to zdecydowała. Samsung po kilku dniach przygotował aktualizację oprogramowania i błąd wyeliminował. Nie wiadomo, dlaczego Millennium tak długo zwlekał z przywróceniem logowania biometrycznego do swojej apki.