Wcześniej Pekao wdrożył internetowy serwis transakcyjny dla klientów indywidualnych. A wkrótce pojawić ma się aplikacja mobilna kolejnej generacji
Pekao informuje w dzisiejszym komunikacie prasowym o uruchomieniu nowego, internetowego serwisu transakcyjnego dla klientów biznesowych. Zdaniem banku jedną z najważniejszych cech nowego systemu jest dostęp do wszystkich produktów i usług, z których korzysta klient, już z poziomu strony głównej. Z poziomu pierwszego ekranu użytkownicy będą mogli wykonać też wszystkie najważniejsze operacje, takie jak zlecenie przelewu czy sprawdzenie listy nadchodzących płatności.
Jak pisze Pekao w komunikacie obecnie wciąż dostępna jest stara wersja serwisu. Klienci mogą swobodnie decydować, z którego, nowego czy dotychczasowego systemu korzystają. Na razie bank nie podaje, kiedy stary system zostanie wyłączony. – Nowe Pekao24 to pierwszy etap wdrożenia, kolejne funkcje w nowym serwisie będziemy dodawać sukcesywnie – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor departamentu innowacji i płatności w Pekao.
W ubiegłym roku Pekao wprowadził już nowej generacji system transakcyjny przeznaczony dla klientów indywidualnych. Aktualnie kończy też prace nad kolejną wersją aplikacji mobilnej PeoPay. Pierwsi klienci mogą już ją testować. Bank zrezygnował w niej m.in. ze znanego z obecnej apki kołowego menu. Jak wygląda nowa aplikacja PeoPay możecie sprawdzić w tekście Pekao już testuje aplikację PeoPay 3.0. Oto pierwsze, nieoficjalne zdjęcia.