Dzięki temu aplikacja PeoPay reaguje na głosowe polecenia, m.in. podaje stan konta w Pekao
Kilka godzin temu w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o pojawieniu się w markecie Google Play aktualizacji aplikacji Pekao zawierającej usługę przelewu Blikiem na numer telefonu odbiorcy. Okazuje się jednak, że to niejedyna nowość, jaka dzięki najnowszej wersji PeoPay trafia do jej użytkowników. Kolejną jest bowiem integracja z Asystentem Google.
Tym samym PeoPay jest drugą bankową aplikacją na polskim rynku (po apce ING Banku Śląskiego), która reaguje na polecenia głosowe wydawane przy pomocy Asystenta Google. Jak informuje biuro prasowe Pekao, użytkownicy PeoPay za pomocą głosu mogą sprawdzać stan konta, uruchamiać kod Blik, zlecać przelew na numer telefonu czy kontaktować się z infolinią.
Natomiast jak już może wiecie, Pekao przygotowuje się do wdrożenia na rynek aplikacji PeoPay 3.0. Będzie miała jeszcze więcej funkcji i została przygotowana w zupełnie nowej szacie graficznej. Bank zrezygnował m.in. z charakterystycznego menu umieszczonego na kole. Więcej na ten temat przeczytacie w tekście Pekao już testuje aplikację PeoPay 3.0. Oto pierwsze, nieoficjalne zdjęcia.