W aplikacji najnowszej generacji klienci Pekao znajdą między innymi Blika P2P i pożegnają znane z wcześniejszych wersji menu umieszczone na kole
Pekao kończy prace nad aplikacją PeoPay trzeciej generacji. Bank zamierza udostępnić to rozwiązanie klientom w ciągu najbliższych tygodni. Aplikacja jest już testowana przez wybranych użytkowników. Dzięki temu udało mi się ją podejrzeć i zrobić zdjęcia kilku wybranych zakładek.
A więc po pierwsze w najnowszym PeoPay operator aplikacji zrezygnował ze znanego z wcześniejszych wersji apki menu umieszczonego na kole. W nowym PeoPay bardzo minimalistyczny pulpit będzie wyglądał tak:
Po zalogowaniu użytkownik ujrzy ikony z najważniejszymi usługami. Dostęp do innych funkcji będzie możliwy z menu dolnego. Na górze znajdziecie skróty, m.in. do płatności.
Natomiast na poniższym zdjęciu widzicie stronę przeznaczoną dla użytkowników Blika. Kod będzie można łatwo skopiować co pomaga w płatnościach za zakupy realizowane z poziomu smartfona. Na dole widać, już tak długo wyczekiwane przez klientów Pekao przelewy P2P, czyli na numer telefonu odbiorcy.
Jak wspomniałem, obecnie Pekao prowadzi już ostatnie testy nowego PeoPay. Wszyscy klienci mają otrzymać możliwość korzystania z apki w ciągu kilku najbliższych tygodni. Aplikacja ma dostarczać użytkownikom podczas korzystania to samo doświadczenie co wdrażany właśnie nowy, internetowy system transakcyjny.
O Pekao jest ostatnio szczególnie głośno ze względu na zmiany personalne, które miały tam niedawno miejsce. Przypomnę, że kilka tygodni temu z prezesury zrezygnował nagle Michał Krupiński. Nowym szefem banku został dotychczasowy wiceprezes Marek Lusztyn. Tego rodzaju wydarzenia na pewno mają negatywny wpływ na funkcjonowanie organizacji, ale póki co nie skutkują zdaje się opóźnieniem rozpoczętych już projektów informatycznych.