BNP Paribas poinformował o zakończeniu fuzji operacyjnej z Raiffeisen Polbankiem kilkanaście godzin przed planowanym terminem
Około godz. 15 w poniedziałek BNP Paribas poinformował na swoim profilu na Twitterze o zakończeniu fuzji operacyjnej, w trakcie której produkty klientów byłego Raiffeisen Polbanku przeniesiono na system GOonline. Działa już zarówno internetowy system transakcyjny jak i aplikacja mobilna GOmobile, za pomocą których swoimi rachunkami zarządzać mogą klienci exRaiffeisen Polbank. Fuzja operacyjna trwała więc krócej niż przewidywano. Pierwotnie przedstawiciele BNP Paribas uprzedzali, że proces ten może potrwać do wtorkowego poranka.
Konsekwencją zakończonej właśnie fuzji operacyjnej jest wyłączenie nie tylko internetowego systemu transakcyjnego byłego Raiffeisen Polbanku, ale także jego aplikacji Mobilny Portfel. Natomiast bez zmian pozostały numery rachunków bankowych i kart płatniczych, które pozostaną aktywne (zgodnie z datą ważności na karcie). Zmiany dotyczą również klientów biznesowych, przedsiębiorstw i korporacji korzystających do tej pory z systemu bankowości internetowej Online Biznes. Użytkownicy tego systemu zostali przeniesieni do systemu bankowości internetowej BiznesPl@net. Wyłączona też została aplikacja Mobile Biznes.
Połączenie Raiffeisen Polbanku z BNP Paribas to druga fuzja operacyjna, przeprowadzona tego weekendu w polskiej bankowości. Kilka godzin temu w serwisie Cashless mogliście przeczytać tekst o zakończonym też procesie przeniesienia na system Millennium produktów byłego Euro Banku. Ta fuzja również zakończyła się kilka godzin wcześniej niż planowano. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.