Prace związane z migracją zakończyły się wcześniej, niż pierwotnie zapowiadano. Klienci Euro Banku już mogą logować się na rachunki przez system Millennium
Fuzja operacyjna Euro Banku i Millennium jest jedną z dwóch, które zaplanowano na listopadowy długi weekend. Zgodnie z pierwotnymi deklaracjami Millennium związana z nią przerwa techniczna miała zakończyć się w poniedziałek wieczorem. Ale już w nocy z niedzieli na poniedziałek prezes Millennium Joao Bras Jorge napisał na swoim profilu w portalu Linkedin, że prace związane z przeniesieniem produktów klientów Euro Banku do systemów Millennium zakończyły się sukcesem.
Od poniedziałkowego poranka klienci Euro Banku mogą logować się na swoje rachunki za pośrednictwem systemu Millennium. W tym celu muszą jednak aktywować dostęp do niego. Proces ten rozpoczyna się jeszcze na stronie Euro Banku. Do systemu Millennium przeniesione zostały także rachunki klientów Euro Banku, którzy mają konto także i w Millennium.
Dla klientów Euro Banku zmiany związane z fuzją oznaczają m.in. utratę dostępu do płatności mobilnych Google Pay. Z drugiej strony otrzymują płatności Blik i aplikację mobilną oferującą więcej usług niż ich dotychczasowa apka. Mam na myśli choćby możliwość zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych czy Autopay, a więc automatyczne płatności za przejazdy płatnymi odcinkami dróg w Polsce.
Natomiast w momencie pisania tego tekstu wciąż trwa przenoszenie produktów Raiffeisen Polbanku do systemu BNP Paribas. Zgodnie z zapowiedziami przedstawicieli BNP Paribas fuzja operacyjna powinna się zakończyć we wtorek rano, gdy możliwość logowania na rachunki powinna zostać przywrócona. Klienci exRaiffeisen Polbanku zyskają dostęp do serwisu GOonline, nowego systemu transakcyjnego BNP Paribas, który zastąpił starszy system Pl@net.