Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Autopay nie tylko na komórkach. Rusza serwis internetowy dla właścicieli flot samochodowych

Strona internetowa Autopay jest przeznaczona dla firm zarządzających większą liczbą aut lub dla tych, którzy po prostu nie mają smartfona

Jeszcze w tym tygodniu w sieci ma pojawić się strona www, na której będzie można założyć konto potrzebne, by korzystać z usługi Autopay. Jutro rozpoczynają się testy family & friends webowej wersji popularnej aplikacji, a od czwartku lub piątku strona może być już dostępna dla wszystkich. Serwis został stworzony z myślą o tych, którzy zarządzają większą liczbą samochodów lub nie używają smartfonów, a chcą korzystać z automatycznych płatności za przejazd autostradą.

Przeczytajcie także: Operator Autopay chwali się statystykami

Jak tłumaczą przedstawiciele Blue Media, trójmiejskiej spółki, która jest operatorem Autopay, w projekcie chodziło o ułatwienie korzystania z usługi właścicielom flot samochodowych. Teraz zamiast wpisywać w aplikacji na smartfonie kolejne dane dotyczące aut, będą je mogli wczytać do systemu w jednym pliku. Będzie też łatwiej ustalić, w jakich okolicznościach przejazd autostradą zostanie opłacony kartą firmową, a kiedy kartą pracownika. Chodzi na przykład o używanie auta w weekendy do celów prywatnych.

Z desktopowej wersji Autopay będą też mogli skorzystać ci kierowcy, którzy na co dzień nie używają smartfonów, więc nie mogą lub nie potrafią przez aplikację założyć konta pozwalającego dodać do systemu numer rejestracyjny pojazdu i kartę płatniczą.

Przeczytajcie także: Orlen może wprowadzić seamless payments

Firma Blue Media opublikowała niedawno statystyki dotyczące popularności usługi Autopay. Wynika z nich, że opłaty za przejazdy autostradami reguluje w ten sposób już 170 tys. kierowców. Od momentu uruchomienia aplikacji przy wykorzystaniu Autopay opłacono 900 tys. przejazdów. W przypadku autostrady A1 prowadzącej nad Bałtyk aplikacja służy już do opłacania średnio nawet 15 proc. przejazdów dziennie. W przypadku A4 jest to ok. 5 proc. wszystkich przejazdów.

Informację na temat planów rychłego udostępnienia desktopowej wersji Autopay przedstawiciele Blue Media przekazali podczas odbywającej się dziś w Warszawie konferencji Payment Meeting. Cashless jest partnerem medialnym tego wydarzenia.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies