Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank wreszcie poprawił powiadomienia push w aplikacji. Użytkownicy sami mogą decydować o ich zawartości

Aktualizacja aplikacji mBanku przynosi też nowy moduł umożliwiający klientom firmowym korzystanie z faktoringu

Od dłuższego już czasu klienci mBanku mogli cieszyć się z funkcji aplikacji polegającej na wysyłaniu komunikatów push o transakcjach na rachunku czy operacjach przeprowadzanych za pomocą karty płatniczej. Niestety, wielu narzekało, że są one bezużyteczne, bo zawierają tylko suchą informację o tym, że przelew przyszedł czy też, że odnotowano płatność kartą. W wiadomościach nie podawano kwoty transakcji, więc żeby się tego dowiedzieć i tak trzeba było logować się do aplikacji. Teraz to się wreszcie zmieni.

Przeczytajcie także: mBank wystartował z bramką płatniczą PayNow

Jest już dostępna najnowsza aktualizacja aplikacji mobilnej mBanku, która pozwala użytkownikowi samodzielnie definiować zakres informacji umieszczonych w komunikacie push. Wiadomości mogą więc zawierać nie tylko kwotę operacji, ale także miejsce transakcji w przypadku płatności kartą, a w przypadku przelewu przychodzącego – nazwę nadawcy. Klienci banku mogą też w ustawieniach aplikacji wyłączyć szczegóły powiadomień.

Przeczytajcie także: Commerzbank chce sprzedać mBank

Aktualizacja aplikacji zawierająca opisaną nowość powinna być już dostępna dla większości użytkowników zarówno urządzeń z systemem operacyjnym Android jak i iOS. Oprócz możliwości zarządzania powiadomieniami push dodano także nowy moduł, który może przydać się klientom firmowym, a więc mFaktoring. To usługa wprowadzona niedawno także do serwisu internetowego mBanku, a ułatwiająca utrzymanie płynności finansowej w przedsiębiorstwie.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies