Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Revolut pracuje nad Dark Mode. Nowa moda, czy praktyczne rozwiązanie w aplikacji?

Nawet jeśli zapytanie na Twitterze o opinię na temat trybu nocnego było tylko marketingowym zabiegiem, to pozytywny odzew klientów w mediach społecznościowych sprawia, że w apce Revoluta nowa funkcja pod nazwą Dark Mode zapewne niedługo się pojawi

Revolut ogłosił na Twitterze, że "eksperymentuje" z nową skórką Dark Mode dla swojej aplikacji, przeznaczoną do używania na przykład w nocy.

Przeczytajcie także: Czy płatności HCE przejdą do historii?

Chodzi o to, aby ekran smartfona nie świecił za mocno, gdy dookoła jest ciemno. Taki tryb wyświetlania jest korzystniejszy dla wzroku i wygodniejszy dla użytkowników, co już dawno stwierdzili programiści, którzy wolą wpisywać linijki kodów na ciemnym tle.

Podobno to właśnie w tej grupie zawodowej narodził się pomysł, by aplikacje po zmroku wyświetlały się w Dark Mode czyli w "trybie nocnym". Revolut zapytał swoich klientów, co sądzą o takiej funkcji i uzyskał dosyć jasną odpowiedź.

Wygląda na to, że fintech nie ma już wyboru. Większość komentarzy pod jego tweetem to pozytywne reakcje na pomysł nowego wyglądu apki w trybie nocnym. Zapytane przeze mnie biuro prasowe Revoluta przyznało zresztą, że fintech pracuje już nad Dark Mode, ale jeszcze nie rozpoczęto nawet beta testów z użytkownikami.

Przeczytajcie także: Idea rezygnuje z projektu Idea Hub

Trybu nocnego można już używać w najbardziej popularnych aplikacjach, a w innych jest testowany. Znajdziecie go na przykład na Instagramie, Facebooku, Messengerze (choć tutaj nie potrafię go włączyć), czy w Gmailu. Jak pisze Komputer Świat, użytkownicy smartfonów z ekranami OLED donoszą, że zużycie energii na telefonach z Androidem po włączeniu Dark Mode jest niższe. Tak więc funkcja ma dodatkowe walory praktyczne.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies