Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Polskie ePłatności chcą wypromować Soft POS-a. Będą rozdawać nagrody najaktywniejszym użytkownikom

Klienci PeP mogą też za jednego złotego otrzymać smartfon, za pomocą którego będą przyjmować płatności zbliżeniowe

Biuro prasowe Polskich ePłatności poinformowało o starcie kampanii promocyjnej kierowanej do małych i średnich firm. Przedsiębiorcy, którzy podpiszą umowę na korzystanie z Soft POS-a i w listopadzie przyjmą za jego pomocą płatności o największej wartości, otrzymają w nagrodę akcesoria do smartfonów o wartości kilkuset złotych.

Przeczytajcie także: Soft POS za darmo od Polskich ePłatności

Wcześniej PeP poinformowały, że klientom zainteresowanym korzystaniem z Soft POS-a są w stanie przekazać w użytkowanie smartfon Samsung Galaxy S7. Po 30 miesiącach korzystania z urządzenia i akceptacji płatności za pośrednictwem Soft POS-a smartfon przechodzi na własność klienta za opłatą w wysokości jednego złotego. Do tego rozwiązanie kierowane jest także do firm kwalifikujących się do udziału w programie fundacji Polska Bezgotówkowa. W tej sytuacji przez pierwszych 12 miesięcy akceptant nie płaci także za rozliczenie transakcji przyjmowanych za pomocą Soft POS-a.

Soft POS to aplikacja do zainstalowania na smartfonach z systemem Android wyposażonych w komunikację zbliżeniową NFC. PeP swój projekt prowadzi przy współpracy z Mastercardem. Rozwiązanie to pozwala na przyjmowanie płatności zbliżeniowych kartami bezstykowymi i portfelami cyfrowymi jak Apple Pay czy Google Pay bezpośrednio na smartfonie. Wystarczy zbliżyć kartę czy urządzenie mobilne do plecków telefonu z zainstalowanymi Soft POS-em. Niestety, aktualnie można tak płacić tylko do kwoty 50 zł. Jeżeli transakcja wymaga autoryzacji PIN-em, zostanie odrzucona.

Przeczytajcie także: First Data prezentuje nowego Soft POS-a

To kłopot zwłaszcza po 13 września bieżącego roku, gdy w życie weszły przepisy o tzw. silnym uwierzytelnieniu, które zakładają, że część płatności nawet na drobne kwoty musi być potwierdzana PIN-em. Funkcjonalność Soft POS-a jest więc mocno ograniczona. Może to się zmienić, gdy opublikowane zostaną standardy autoryzacji płatności kodem PIN na urządzeniach typu Soft POS. Rynek spodziewa się tego jeszcze w tym roku.

Tymczasem kilka dni temu na odbywających się w Berlinie targach IFA zaprezentowany został inny Soft POS, przygotowany m.in. przez firmę First Data Polska z Visą i Samsungiem. Więcej na ten temat tutaj.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies