Neontri to polski fintech dostarczający rozwiązania informatyczne m.in. bankom
Biuro prasowe spółki Braintri poinformowało, że od dziś firma będzie działać pod marką Neontri. Rebranding zbiega się w czasie z otwarciem pierwszego zagranicznego biura spółki oraz z ogłoszeniem nowej strategii. Teraz rozwój Neontri ma polegać głównie na ekspansji międzynarodowej opartej o własne produkty. Logo Neontri wygląda tak:
Marka Neontri, pod którą fintech będzie od teraz działać zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych, ma sygnalizować z jednej strony rozpoczęcie nowego etapu rozwoju ("neon", z greckiego "nowy"), a z drugiej nawiązywać do poprzedniej nazwy ("tri", modyfikacja angielskiego "tree" – "drzewo”). Nowy znak graficzny łączy oba komponenty tekstowe logotypu, wykorzystując dotychczasową kolorystykę stosowaną przez spółkę.
Przedstawiciele Neontri deklarują, że biuro w Stanach Zjednoczonych to pierwszy etap zagranicznej ekspansji. W przyszłości rozważają uruchomienie placówek w Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie.
Neontri jest znana w Polsce i na świecie m.in. dzięki platformie płatności mobilnych Jiffee, która zdobyła tytuł Best of Show podczas konferencji Finovate w Nowym Jorku jesienią 2017 roku oraz była nominowana w kategorii Fintech Future 2018, nagrody przyznawanej przez serwis cashless.pl. Wspólnie z innym fintechem hiPRO Neontri wprowadziła na rynek rozwiązanie do płatności ratalnych za ubezpieczenia. Działając pod marką Braintri firma brała też udział w pracach nad rozwojem IKO i w transformacji Blika.