Z danych porównywarki SimilarWeb wynika, że w sierpniu serwis Cashless odnotował więcej odwiedzin niż popularna na świecie Finextra czy krajowi konkurenci tacy jak PRNews czy Fintek
Z danych Google Analytics, narzędzia do analizy ruchu wykorzystywanego przez twórców i administratorów stron internetowych wynika, że w sierpniu cashless.pl zanotował najlepszy pod względem liczby czytelników miesiąc w swojej historii. Google Analitycs pokazuje, że serwis odwiedziło w ubiegłym miesiącu ponad 230 tys. unikalnych czytelników, którzy wygenerowali prawie pół miliona odsłon.
Natomiast z danych SimilarWeb, ogólnodostępnej porównywarki stron internetowych, wynika, że w sierpniu cashless.pl zanotował ok. 365 tys. odwiedzin. To także rekord. Przy tym miesięczna liczba odwiedzin w serwisie Cashless była po raz kolejny większa niż na stronie popularnego na świecie i znanego też w Polsce serwisu Finextra, który zanotował ponad 250 tys. odwiedzin. Warto też zauważyć, że cashless.pl może pochwalić się znacznie większą liczbą odwiedzin niż krajowi konkurenci piszący o nowoczesnych technologiach w finansach, tacy jak PRNews czy Fintek.
W sierpniu, podobnie jak w poprzednich miesiącach, najpopularniejszymi tekstami w serwisie Cashless były newsy, którymi udało się wyprzedzić konkurencję. I tak np. artykuł o wprowadzeniu do sprzedaży pionowych kart debetowych przez mBank wygenerował prawie 45 tys. odsłon. Tekst o nowościach w serwisie transakcyjnym iPKO został otwarty 18 tys. razy. Podobnie jak ten o płatnościach odroczonych zapowiedzianych przez największą w Polsce platformę e-commerce – Allegro.
Sierpień był też pierwszym miesiącem, w którym siostrzany serwis Cashless, green-news.pl piszący o zmianach klimatycznych – odnotował według Google Analytics ponad 10 tys. unikalnych czytelników. Jest to warte podkreślenia, gdyż sierpień był dopiero trzecim pełnym miesiącem, w którym green-news.pl był widoczny w internecie. Serwis ten pozyskuje czytelników szybciej niż Cashless na podobnym etapie rozwoju, co tylko utwierdza w przekonaniu, że tematyka klimatyczna jest coraz ważniejsza dla internautów w Polsce. Wszystkim czytelnikom dziękujemy.
Fot. rawpixel, Pixabay