Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Rozszerzenie testów eParagonu. Od teraz usługa jest dostępna dla klientów PKO na wszystkich stacjach własnych Orlenu

Klienci PKO będą mogli korzystać z eParagonu do 14 lutego przyszłego roku. Co dalej? Na razie nie wiadomo

W dzisiejszym komunikacie prasowym firmy zajmujące się wdrożeniem eParagonu, w tym m.in. PKO i KIR, poinformowały o rozszerzeniu testów tego rozwiązania. Dotychczas można było z niego skorzystać na wybranych 60 stacjach Orlenu. Od teraz do 14 lutego przyszłego roku testy będą prowadzone na wszystkich stacjach własnych koncernu paliwowego, których w Polsce funkcjonuje ok. 1,3 tys.

Przeczytajcie także: Ruszył pilotaż eParagonu

eParagon to cyfrowy odpowiednik papierowego dokumentu. Z tym że ze względu na obowiązujące przepisy sprzedawca nie może nim całkowicie zastąpić paragonu papierowego. Ten wciąż musi być wydawany. Instytucje testujące eParagon liczą jednak na to, że prędzej czy później przepisy w tym obszarze zmienią się, a wówczas testowane teraz rozwiązanie będzie można wdrożyć na szerszą skalę.

Przeczytajcie także: Apple Card oficjalnie wystartowała

Przypomnę, że w testach eParagonu biorą udział takie firmy jak eService, jako operator terminali płatniczych, KIR jako partner technologiczny, Orlen, jako akceptant i PKO BP, jako wydawca kart płatniczych. eParagon można otrzymać w przypadku płatności kartą za zakupy na stacji benzynowej Orlenu. Aby z korzystać z eParagonu, należy zalogować się na rachunek i uruchomić usługę. Paragony są rejestrowane i udostępniane użytkownikom w ramach ich konta bankowego.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies