W nowych spotach reklamowych pan Adam odwiedzi cukiernię, kwiaciarnię i sklep z upominkami
Fundacja Polska Bezgotówkowa poinformowała o starcie nowej kampanii reklamowej, której celem jest pokazanie korzyści z posiadania terminala płatniczego i akceptacji bezgotówkowych instrumentów płatniczych. W ramach kampanii, która potrwa do końca października bieżącego roku, będą emitowane spoty reklamowe w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych. Towarzyszyć im będą reklamy w prasie i internecie.
– Nasza komunikacja zbudowana jest w oparciu o język korzyści. Przekonujemy przedsiębiorców jak mogą rozwinąć swój biznes, powiększyć grono klientów, podnieść poziom jakości obsługi, a także zapewnić bezpieczeństwo, gdy zdecydują się na wprowadzenie płatności bezgotówkowych – mówi Anna Spychalska–Grzeszek, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w fundacji Polska Bezgotówkowa.
Głównymi bohaterami spotów telewizyjnych i radiowych są nadal pan Adam i jego rodzina, którzy w poprzednich edycjach reklam byli klientami zakładu dentystycznego i piekarni. Tym razem motywem przewodnim kampanii jest nowy, 30-sekundowy spot reklamowy pt. "Urodziny żony". Towarzyszą mu trzy krótsze spoty: "Cukiernik", "Kwiaciarka" oraz "Sklep z upominkami".
Jak mówi Paweł Widawski, wiceprezes Polski Bezgotówkowej, fundacja cyklicznie bada wpływ jej działań marketingowych oraz opinie odbiorców. – Wyniki najnowszej fali badań dotyczącej rozpoznawalności programu fundacji wśród przedsiębiorców pokazały, że rośnie ona systematycznie – obecnie wynosi 79 proc., podczas gdy przed rozpoczęciem działań komunikacyjnych było to 22 proc. Z badań wynika również, że przedsiębiorcy posiadający terminal płatniczy są skłonni częściej polecić program Polski Bezgotówkowej niż osoby nieposiadające terminala – mówi wiceprezes fundacji.