Revolut wprowadza usługę ułatwiającą zarządzanie wydatkami realizowanymi firmowymi kartami płatniczymi
Brytyjski fintech Revolut ogłosił, że w jego aplikacji pojawiła się nowa funkcja pomagająca w utrzymaniu kontroli oraz w rozliczaniu wydatków ze służbowej karty. Rozwiązanie nazwano Expense Management. Będzie dostępne tylko w płatnych wersjach firmowych rachunków Revoluta dla freelancerów i firm.
Jak to działa? Jak czytam w informacji prasowej, właściciele firm będą mogli monitorować wydatki pracowników w czasie rzeczywistym, akceptować je albo odrzucać, synchronizować dane z aplikacją księgową Xero i automatyzować rozliczenia. Kategorie tworzone w Xero, będą widoczne w aplikacji do zarządzania wydatkami Revolut for Business, tak by dane na obu platformach były stale aktualne i tożsame.
Pracownicy nie będą musieli przechowywać papierowych paragonów, by udowodnić, że zapłacili za służbowy lunch czy kawę. Dokumenty potwierdzające płatność można zeskanować aparatem smartfona oraz zapisać je w aplikacji Revoluta, utworzyć kategorię i dodać opis, a w razie potrzeby eksportować informacje do Xero lub innych wybranych programów księgowych. Otrzymają także przypomnienia o nierozliczonych lub nieopisanych wydatkach.
Nowe narzędzie do zarządzania wydatkami służbowymi dostępne jest we wszystkich płatnych planach rachunków proponowanych przez Revoluta.