Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Expense Management. Nowa funkcja apki Revolut, która może przydać się klientom firmowym

Revolut wprowadza usługę ułatwiającą zarządzanie wydatkami realizowanymi firmowymi kartami płatniczymi

Brytyjski fintech Revolut ogłosił, że w jego aplikacji pojawiła się nowa funkcja pomagająca w utrzymaniu kontroli oraz w rozliczaniu wydatków ze służbowej karty. Rozwiązanie nazwano Expense Management. Będzie dostępne tylko w płatnych wersjach firmowych rachunków Revoluta dla freelancerów i firm.

Przeczytajcie także: Kolejne zmiany w serwisie transakcyjnym PKO

Jak to działa? Jak czytam w informacji prasowej, właściciele firm będą mogli monitorować wydatki pracowników w czasie rzeczywistym, akceptować je albo odrzucać, synchronizować dane z aplikacją księgową Xero i automatyzować rozliczenia. Kategorie tworzone w Xero, będą widoczne w aplikacji do zarządzania wydatkami Revolut for Business, tak by dane na obu platformach były stale aktualne i tożsame.

Przeczytajcie także: Kasy fiskalne w smartfonie coraz bliżej

Pracownicy nie będą musieli przechowywać papierowych paragonów, by udowodnić, że zapłacili za służbowy lunch czy kawę. Dokumenty potwierdzające płatność można zeskanować aparatem smartfona oraz zapisać je w aplikacji Revoluta, utworzyć kategorię i dodać opis, a w razie potrzeby eksportować informacje do Xero lub innych wybranych programów księgowych. Otrzymają także przypomnienia o nierozliczonych lub nieopisanych wydatkach.

Nowe narzędzie do zarządzania wydatkami służbowymi dostępne jest we wszystkich płatnych planach rachunków proponowanych przez Revoluta.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies