Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Dostawa paczki jeszcze w dniu zamówienia. Allegro testuje nową usługę

Ekspresowa dostawa z Allegro na początku będzie dostępna w kilku największych miastach w Polsce

Allegro poinformowało swoich użytkowników o wprowadzeniu nowej usługi, ekspresowej dostawy produktów zamówionych na tej platformie. Zgodnie z informacją usługa realizowana jest przy współpracy z firmą kurierską X-press Couriers i jest dostępna na terenie Warszawy, Krakowa, Łodzi, Wrocławia, Katowic i Poznania. Jak to działa?

Przeczytajcie także: PayU wchodzi do Singapuru

Allegro pisze, że najpierw należy znaleźć ofertę z Ekspresową dostawą do jednego z miast. Następnie należy wybrać dostawę z X-press Couriers i kupić produkt do godziny określonej przez sprzedawcę. Sprzedawcy mogą ją określić różnie, ale z informacji Allegro wnioskuję, że najpóźniej będzie to godz. 11.00 lub 12.00. Po spełnieniu tych warunków paczka zostanie dostarczona jeszcze tego samego dnia między godz. 18.00 a godz. 22.00. Jeżeli wybierzecie Ekspresową dostawę, ale kupicie coś po wyznaczonym czasie, paczkę otrzymacie następnego dnia.

Ekspresowa dostawa nie jest jednak tania. Przy płatności z góry jej koszt kształtuje się na poziomie 22,90 zł. Jeżeli wybierzecie opcję płatności przy odbiorze, koszt usługi wzrośnie do 25,70 zł. Są też ograniczenia wagowe. Można zamawiać produkty o łącznej wadze nieprzekraczającej 30 kg. Każdy użytkownik Allegro może też śledzić przesyłkę ekspresową poprzez swoje konto na platformie.

Przeczytajcie także: Allegro zmienia regulaminy

To na razie testy nowej usługi, dlatego nie jest szeroko reklamowana. Natomiast sama idea dostarczania produktów w dniu ich zamówienia w sieci nie jest na polskim rynku zupełnie obca. Część sklepów już ją oferuje. Warto jednak pamiętać, że Allegro to obecnie największa platforma e-commerce w kraju i wprowadzenie przez nią dostaw ekspresowych może wywołać znaczące zmiany na rynku.

Fot. Allegro

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies