Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Visa i Mastercard w czołówce najcenniejszych marek świata. W setce znalazły się jeszcze dwie inne firmy płatnicze

Coroczny ranking przygotowała firma Kantar

Najcenniejszą marką świata w 2019 roku ogłoszono Amazon, który zepchnął na dalsze pozycje Google i Apple. Amerykański potentat rynku e-commerce warty ma być ponad 315 mld dolarów, o ok. 52 proc. więcej niż przed rokiem. Marka Apple ma być warta ok. 310 mld dolarów a Google – 309 mld dolarów.

Przeczytajcie także: Facebook tworzy własną kryptowalutę. Pomogą organizacje płatnicze

Jako dziennikarz Cashless zwróciłem jednak uwagę na firmy z branży płatniczej, znajdujące się w tym zestawieniu. Najwyżej, bo na miejscu piątym po awansie o dwie pozycje, uplasowała się Visa. Ma być warta ok. 178 mld dolarów. W czołówce, bo na pozycji 12, znalazł się jeszcze Mastercard. Ma być wart 92 mld dolarów. W porównaniu z poprzednim zestawieniem awansował o trzy pozycje.

Przeczytajcie także: Oto odpowiednik falki w internecie

Branża płatnicza nie jest reprezentowana w rankingu zbyt licznie, ale oprócz dwóch wymienionych już gigantów można tu znaleźć jeszcze inne firmy. Na przykład na pozycji 26 znajduje się PayPal. Jego wartość oszacowano na poziomie 44 mld dolarów (awans o 4 pozycje). Na 35 mld dolarów wyceniono natomiast American Express zajmujący pozycję 33 (2 pozycje wyżej niż przed rokiem). Cały ranking dostępny jest tutaj.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies