Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Awaria w ING. Zablokowano Wam niesłusznie pieniądze? Składajcie reklamację

Do problematycznych transakcji mogło dojść w środę wieczorem

ING Bank Śląski pisze na swojej stronie internetowej o odnotowaniu awarii systemu kartowego. W jej wyniku w środę wieczorem część transakcji plastikami mogło nie dojść do skutku a mimo to na rachunkach klientów pojawiły się obciążenia.

Przeczytajcie także: Problemy klientów Santandera z kartami

W związku z tym Bank Śląski deklaruje, że pieniądze będzie sukcesywnie zwracał. Operacja ma się odbyć automatycznie bez konieczności podejmowania jakichkolwiek działań przez poszkodowanych. ING prosi też osoby, u których nie pojawią się zwroty, o kontakt przez internetowy system transakcyjny albo o złożenie odpowiedniej reklamacji.

Przeczytajcie także: Krajobraz po burzy związanej z awarią w Santanderze

Problemy w ING to nie pierwsza awaria systemu kartowego w ostatnim czasie. Kilka dni temu podobne kłopoty mieli klienci Santandera a także Credit Agricole i Nest Banku, czyli instytucji współpracujących z Santanderem w obszarze kart płatniczych. Tu też pojawiły się problemy z płatnościami i obciążania po transakcjach, do których ostatecznie nie doszło. Więcej na ten temat tutaj.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies