Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Credit Agricole wprowadza nowy serwis internetowy. Od jutra będzie dostępny dla wszystkich klientów

Wcześniej bank przez kilka tygodni testował system na dużej grupie klientów

Credit Agricole poinformował swoich klientów o planowanym na jutro udostępnieniu nowego serwisu internetowego. Z komunikatu banku wynika, że przez bliżej nieokreślony czas funkcjonować będą dwa: stary i nowy. Klienci będą mogli zdecydować, z którego skorzystają. Bank zadeklarował jednak, że docelowo dotychczasowy system zostanie wyłączony. Warto więc przyzwyczajać się powoli do nowego.

Przeczytajcie także: Tak wygląda nowy serwis transakcyjny Credit Agricole

Jak czytam w informacji nadesłanej przez Credit Agricole, logowanie do nowego serwisu odbywać się będzie przy wykorzystaniu dotychczasowego loginu oraz hasła. Niestety, w nowym systemie nie działają jeszcze wszystkie funkcje. W związku z tym aby skorzystać z przelewu pay by link lub odczytać wiadomości z banku, należy logować się jeszcze do dotychczasowego serwisu.

Natomiast nowy system miałem okazję przetestować już w marcu. Więcej mogliście przeczytać o nim w tekście dostępnym tutaj. Nie będę więc wchodził w szczegóły opisując go. Przypomnę tylko, że oferuje nowy sposób logowania zabezpieczony obrazkiem antyphishingowym, zupełnie nowy wygląd z wizualizacją na kołach najważniejszych produktów posiadanych przez klienta i że został przygotowany w technice RWD. Dzięki temu z serwisu można też w miarę wygodnie korzystać na smartfonach.

Przeczytajcie także: Statystyki Apple Pay w Credit Agricole

Wdrożenie nowego systemu transakcyjnego to nie pierwsza w ostatnim czasie nowość technologiczna zaoferowana przez Credit Agricole. Kilka tygodni temu bank wprowadził Apple Pay a wcześniej Google Pay. W marcu rozszerzył też funkcjonalność swojej aplikacji mobilnej o przelewy Blikiem P2P. Usługa do końca roku jest bezpłatna. Później bank będzie jednak inkasował za nią słoną, bo wynoszącą aż 7 zł prowizję. Większość instytucji oferuje ją za darmo.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies