Oferta kierowana jest do kierowców, którzy korzystają z samochodu okazjonalnie
Aviva zaprezentowała podczas dzisiejszej konferencji prasowej markę, pod jaką sprzedawać chce zupełnie nowy produkt. Teraz by Aviva, bo tak nazywa się nowe rozwiązanie, to aplikacja mobilna na smartfony z systemami Android i iOS oraz ubezpieczenie autocasco sprzedawane na czas od 3 godzin do 30 dni. Można je dodatkowo rozszerzyć o polisę assisatnce. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku.
O tym, że Aviva zamierza wprowadzić nowy produkt, w serwisie Cashless mogliście przeczytać już kilka dni temu. Tekst na ten temat znajdziecie tutaj. Dziś znane są już wszystkie szczegóły nowej oferty. Ubezpieczeniem Teraz by Aviva można objąć samochód osobowy, terenowy lub van. Auto nie powinno być starsze niż 15 lat a jego wartość nie powinna przekraczać 100 tys. zł.
Polisa Teraz działa nie tylko w Polsce, ale w całej Europie (z wyłączeniem Rosji, a w przypadku kradzieży również z wyłączeniem Białorusi, Ukrainy i Mołdawii). Ubezpieczenie można rozszerzyć o assistance (m. in. auto zastępcze na 7 dni, holowanie po wypadku lub awarii do serwisu Avivy lub miejsca wskazanego do 200 km).
– Jest to propozycja dla kierowców, którzy kilka razy w roku wyjeżdżają w podróż i chcą się czuć bezpiecznie. Zarówno dla rodzin, jak i ludzi młodych, podróżujących ze znajomymi. Chcemy poszerzyć rynek AC o dużą grupę nowych klientów, dla których polisa na cały rok nie jest rozwiązaniem. Tym, którzy dużo jeżdżą i chcą pełnej ochrony przez cały czas, proponujemy pakiet z rocznym AC. Nie namawiamy kierowców do zmiany całorocznego autocasco na nowy produkt. Z tych samych powodów ubezpieczenia na czas przez smartfon nie są konkurencją dla kanału agencyjnego – podkreśla Adam Uszpolewicz, prezes Avivy.
Aplikację Teraz można bezpłatnie pobrać z Google Play i App Store. Szybka wycena auta jest możliwa po zeskanowaniu kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego. A ile kosztuje sama polisa? Uśredniona składka za 6 godzin ubezpieczenia w kraju dla 10 najpopularniejszych samochodów wyniesie od 27 do 38 zł, a za granicą – od 42 do 67 zł. Dodatkowo klient bezszkodowy może liczyć na zniżki. Płatność odbywa się z rachunku karty bankowej. Aplikacja pozwala również na zgłoszenie szkody przez smartfon.