Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klienci Pocztowego dostaną bankowość mobilną. Ale nie prędzej niż w przyszłym roku

Wcześniej instytucja wprowadziła możliwość zakładaniu rachunków EnveloBanku w placówkach Poczty Polskiej

EnveloBank to nowa bankowość mobilna wprowadzona na rynek przez Bank Pocztowy. Co ciekawe jednak dostępu do niej nie mają osoby, które korzystają z usług Pocztowego. Aby używać aplikacji mobilnej, trzeba najpierw zamknąć stary rachunek, a następnie otworzyć nowy pod marką EnveloBank. Wkrótce jednak ma to się zmienić.

Przeczytajcie także: Banki mają 3,3 mln aktywnych użytkowników Blika

Jak donosi dzisiejszy Puls Biznesu, Pocztowy zbiera się do integracji swojej starej bazy klientów z bazą EnveloBanku. Pierwszym krokiem do tego jest wprowadzenie oferty mobilnej do sieci Poczty Polskiej, za pośrednictwem której można zakładać rachunki w EnveloBanku. Kolejnym etapem ma być pełna integracja obu systemów, do ktrej może dojść najwcześniej w przyszłym roku.

Przeczytajcie także: Pekao kontra Revolut. Co z tego będzie?

EnveloBank wystartował jesienią 2017 roku. Oferuje m.in. rachunki osobiste z kartami debetowymi oraz kredyty gotówkowe. Zarządzać nimi można za pośrednictwem internetowego systemu transakcyjnego i aplikacji mobilnej na urządzenia z systemami Android i iOS. Pocztowy był jednym z ostatnich banków na polskim rynku, który wprowadził ofertę mobilną.

Źródło: Puls Biznesu

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies