Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Biuro prasowe Rossmanna w Polsce: to nie przez naszą aplikację nie działają płatności Google Pay

Problem z transakcjami zbliżeniowymi ma być spowodowany brakiem pamięci podręcznej a nie usterką w apce Rossmann

W weekend pisałem o występujących problemach z płatnościami Google Pay. Od 14 maja wielu użytkowników zgłasza brak możliwości realizacji transakcji zbliżeniowych przy pomocy tego rozwiązania. Ja sam tego rodzaju niedogodności nie doświadczyłem, ale liczba komentarzy, jakie można znaleźć w markecie Google Play, wskazuje, że jednak kłopoty są. Zresztą ich występowanie potwierdziła sama firma Google.

Przeczytajcie także: Macie problem z płatnościami Google Pay? Getin ma radę

Natomiast w minioną sobotę pojawiły się pomysły, jak z tymi problemami walczyć. Na przykład specjaliści z Getinu zalecali wyczyszczenie pamięci podręcznej smartfona. Z kolei w kilku serwisach informacyjnych zalecano odinstalowanie aplikacji mobilnej Rossmann, która rzekomo miała być przyczyną kłopotów z Google Pay – więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.

Dziś do tych informacji odniosło się biuro prasowe Rossmann. – Informujemy, że problemy z Google Pay nie mają nic wspólnego z aplikacją naszej firmy i nie jest ona przyczyną tych problemów. Z informacji pozyskanych od firmy Google wynika, że zmiany wprowadzone przez jednego z producentów telefonów z systemem Android mogły spowodować ograniczenie pamięci podręcznej w aplikacji NFC. Stąd odinstalowanie przez użytkowników jakiejkolwiek aplikacji, która korzysta z NFC pomagało przywrócić funkcję płatności zbliżeniowych – czytam w oświadczeniu firmy Rossmann nadesłanym przed chwilą do redakcji Cashless.

Przeczytajcie także: BNP Paribas umożliwi otwieranie kont przez aplikację

Z komentarzy użytkowników w Google Play wynika, że większość zgłaszających niedziałające płatności posiadało urządzenia Huawei i Honor. Natomiast Rossmann pisze, że firma Google zapewniła go o przeprowadzeniu działań naprawczych, po których problemy z płatnościami powinny ustać. Korzystacie z Google Pay i mieliście trudności z transakcjami? Aktualizujcie aplikację Google Pay i dajcie znać w komentarzu po tekstem albo w mejlu (kontakt@cashless.pl), czy to pomogło.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies