Nową apkę od kilku dni można pobrać z marketu Google Play
DiPocket, brytyjski fintech, który obsługuje także klientów z Polski, wprowadził aplikację w wersji 2.0. Oferuje ona zupełnie nowy wygląd i doświadczenie użytkownika. Poniżej zrzut z ekranu jednej z zakładek nowego DiPocket, dobrze oddający aktualny wygląd aplikacji.
To co od razu rzuca się w oczy, to przede wszystkim zmiana kolorów. Aplikacja w poprzedniej wersji była zaprojektowana w innych barwach, dominowała biel i czerwień. Teraz też jest dużo czerwonego, ale przeważa czerń. Zmianie uległ pulpit. W pierwotnej wersji na stronie głównej widzieliście duże kafle, z pomocą których mogliście korzystać z podstawowych funkcji. W wersji 2.0 zostały one zastąpione dolnym menu. Hamburger menu powędrowało z lewego w prawy górny róg.
Pod względem dostępnych funkcji nie zauważyłem większych zmian. Operator aplikacji deklaruje jednak w informacji umieszczonej w markecie Google Play, że wprowadzenie apki w wersji 2.0 poprzedza udostępnienie wielu nowości. Nie pisze jednak, z jakich nowych funkcji wkrótce będą mogli korzystać użytkownicy jego oprogramowania.
DiPocket to brytyjski startup, który oferuje swoje usługi w Polsce od wiosny 2016 roku. Jego aplikacja mobilna powiązana jest z kontem oraz kartą płatniczą plastikową i wirtualną. Kartę można dodać do portfela Google Pay, co pozwala na płatności zbliżeniowe w sklepach smartfonem. Aplikacja umożliwia natychmiastowe i darmowe przelewy P2P pomiędzy użytkownikami z Polski, Wielkiej Brytanii oraz krajów strefy euro, wymianę walut (złoty, euro, funt, frank szwajcarski czy dolar) ze spreadem zaczynającym się od 0,5 proc. i bezpłatne wypłaty z bankomatów Pekao.