Przy okazji firma zmienia też panel transakcyjny wprowadzając podział na cztery sekcje z różnymi metodami płatności
Właściciel marki Tpay.com poinformował w komunikacie prasowym o zmianie nazwy, logo i paru nowościach w swojej ofercie. Od jutra, czyli od 17 kwietnia 2019 r., Krajowy Integrator Płatności występować będzie pod skróconą nazwą handlową "Tpay". Przy okazji wprowadza nową wizualizację graficzną swojego logo, które teraz wyglądać będzie tak:
Jednocześnie w ofercie integratora płatności wprowadzonych zostanie kilka zmian. Wśród nich wymienić trzeba uproszczenie panelu transakcyjnego dla klientów sklepów internetowych. Panel podzielony został na cztery sekcje: Blik, Przelew, Karta i Portfele elektroniczne.
Celem tej zmiany jest ułatwienie odnalezienia odpowiedniej metody płatności. Tpay chwali się, że oferuje już ponad 300 różnych instrumentów płatniczych. Spółka wprowadziła także ułatwienia dla kupujących w internecie z poziomu smartfona i płacących kartą (możliwość skanowania danych z plastiku za pomocą aparatu komórki).
Ułatwianie klientom odnalezienia się w rosnącej liczbie instrumentów płatniczych dostępnych w internecie poprzez wprowadzenie podziału na sekcje to już prawie trend. Wcześniej podobny zabieg wykonała m.in. firma PayU, jeden z największych, obok Przelewy24 i Blue Media, konkurent Tpay w obszarze płatności w e-commerce. Więcej na temat zmian w panelu transakcyjnym PayU możecie przeczytać tutaj.