Wszyscy klienci banku będą mogli korzystać z nowego rozwiązania jeszcze przed wakacjami
Do niedawna Credit Agricole nie rozpieszczał swoich klientów technologicznymi innowacjami. Dość powiedzieć, że jako jeden z ostatnich banków na polskim rynku wprowadził aplikację mobilną na smartfony. Od pewnego czasu to się jednak zmieniło, a ostatnie miesiące to prawdziwy wysyp wdrożeń we wrocławskiej instytucji.
Najnowszym jest internetowy serwis transakcyjny kolejnej generacji. Credit Agricole poinformował właśnie, że zamierza go udostępnić jeszcze w pierwszej połowie bieżącego roku, a wkrótce do testowania zaprosi wybranych klientów. O możliwości udziału w programie pilotażowym zostaną powiadomieni poprzez skrzynkę wiadomości w systemie, z którego korzystają obecnie. Nowy serwis ma wyglądać tak:
Biuro prasowe Credit Agricole podaje, że system, który jest testowany w pilotażu, nie jest ostateczny. – Nadal będziemy nad nim pracować i chętnie wsłuchamy się w każdą opinię. Zachęcamy do przekazywania nam uwag i spostrzeżeń – można to robić poprzez specjalny formularz, który znajdzie się w nowym serwisie – pisze biuro prasowe banku.
Internetowy serwis transakcyjny Credit Agricole będzie więc zawierał zupełnie nowy sposób prezentacji produktów wykorzystujący koła, przypominający nieco rozwiązanie zastosowane przez ING lub w aplikacji mobilnej mBanku poprzedniej generacji. Credit Agricole będzie pozwalać m.in. na personalizację wyglądu systemu, szybszy i łatwiejszy dostęp do funkcji, nowe usługi, jak zarządzanie kartami czy menadżer finansów, itd.