Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Problemy po awarii w T-Mobile. KNF uruchamia dodatkowe numery telefonów

Konsekwencje kłopotów operatora komórkowego odczuli też klienci banków oraz osoby korzystające z kart płatniczych

Komisja Nadzoru Finansowego poinformowała, że w związku z awarią infrastruktury jednego z operatorów telekomunikacyjnych mogą być problemy z dodzwonieniem się na jej dotychczasowe numery telefonów. Uruchomiła więc dodatkowe – ich wykaz możecie znaleźć tutaj.

Przeczytajcie także: Kłopoty z przelewami po awarii w T-Mobile

Decyzja KNF ma prawdopodobnie związek z awarią T-Mobile. Przypomnę, że w czwartek wybuchł pożar, w wyniku którego ucierpiał jeden z budynków wykorzystywany przez tego operatora. Pojawiły się problemy z dodzwonieniem do call center firmy a dostęp do wielu usług został ograniczony. Z informacji zamieszczonej na profilu T-Mobile na Facebooku wynika, że jeszcze dziś część z nich może nie działać prawidłowo.

Przeczytajcie także: Po awarii w T-Mobile mogą nie działać karty

Kłopoty T-Mobile odczuli też klienci banków. W wyniku awarii nie mogli otrzymywać SMS-ów z hasłami autoryzującymi przelewy zlecane w internetowych serwisach transakcyjnych. Pojawiły się również utrudnienia w działaniu terminali płatniczych, które łączą się z centrami rozliczeniowymi za pośrednictwem infrastruktury T-Mobile. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies