Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Awaria aplikacji BGŻ BNP Paribas. Bank prosi o cierpliwość – pracuje nad usunięciem usterki

Po ostatniej aktualizacji apki GOMobile, w wersji na urządzenia z Androidem, występują problemy z logowaniem

Klienci BGŻ BNP Paribas w markecie Google Play mogą znaleźć datowaną na 17 grudnia aktualną wersję aplikacji GOMobile. Ale kto jej jeszcze nie pobrał, niech lepiej się wstrzyma. Jak informują czytelnicy Cashless, po aktualizacji aplikacja uniemożliwia zalogowanie się na rachunek.

Przeczytajcie także: Jest zgoda na zmianę nazwy BGŻ BNP Paribas

Informację tę potwierdza biuro prasowe BGŻ BNP Paribas. Podkreśla jednocześnie, że kłopoty dotyczą wyłącznie oprogramowania na urządzenia z systemem Android i że trwają intensywne prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności aplikacji. Bank unika jednak deklaracji co do możliwego terminu zakończenia tych prac.

Przeczytajcie także: Będą zwolnienia po fuzji z Raiffeisen Polbankiem

A gdy problemy zostaną rozwiązane i będzie można w pełni korzystać z najnowszej wersji GOMobile, znajdziecie tam kilka nieobecnych tu wcześniej usług. Będziecie więc mogli zmienić język oraz PIN jeszcze przed zalogowaniem, ponawiać doładowania z poziomu historii operacji i zauważycie nowy, bardziej intuicyjny sposób logowania.

AKTUALIZACJA

Po godz. 19 biuro prasowe BGŻ BNP Paribas podało, że usterka została usunięta. Klienci, aby korzystać ze wszystkich funkcji GOMobile muszą tylko pobrać nową aktualizację aplikacji.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies