Po ostatniej aktualizacji apki GOMobile, w wersji na urządzenia z Androidem, występują problemy z logowaniem
Klienci BGŻ BNP Paribas w markecie Google Play mogą znaleźć datowaną na 17 grudnia aktualną wersję aplikacji GOMobile. Ale kto jej jeszcze nie pobrał, niech lepiej się wstrzyma. Jak informują czytelnicy Cashless, po aktualizacji aplikacja uniemożliwia zalogowanie się na rachunek.
Informację tę potwierdza biuro prasowe BGŻ BNP Paribas. Podkreśla jednocześnie, że kłopoty dotyczą wyłącznie oprogramowania na urządzenia z systemem Android i że trwają intensywne prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności aplikacji. Bank unika jednak deklaracji co do możliwego terminu zakończenia tych prac.
A gdy problemy zostaną rozwiązane i będzie można w pełni korzystać z najnowszej wersji GOMobile, znajdziecie tam kilka nieobecnych tu wcześniej usług. Będziecie więc mogli zmienić język oraz PIN jeszcze przed zalogowaniem, ponawiać doładowania z poziomu historii operacji i zauważycie nowy, bardziej intuicyjny sposób logowania.
AKTUALIZACJA
Po godz. 19 biuro prasowe BGŻ BNP Paribas podało, że usterka została usunięta. Klienci, aby korzystać ze wszystkich funkcji GOMobile muszą tylko pobrać nową aktualizację aplikacji.