Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank wyłącza aplikację na Windows. Apka będzie działać tylko do 19 stycznia przyszłego roku

Z rozwiązania korzysta już tylko garstka mobilnych klientów mBanku

Dziś na swojej stronie internetowej mBank podał datę wyłączenia aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Windows. Stanie się to 19 stycznia przyszłego roku. Od tego czasu aplikacja nie będzie już pozwalać na zalogowanie na rachunek oraz wykonywanie jakichkolwiek operacji.

Przeczytajcie także: mBank zapowiada wyłączenie aplikacji na Windows

Jednocześnie mBank informuje klientów, którzy jeszcze korzystają z apki na Windows, że po jej wyłączeniu nadal będą mogli zalogować się na konto za pośrednictwem przeglądarki na smartfonie oraz potwierdzać transakcje za pomocą haseł jednorazowych wysyłanych w SMS-ach. mBank zachęca też wszystkich klientów korzystających z aplikacji na Windows do przesiadki na urządzenia z systemami Android albo iOS.

Przeczytajcie także: Nowy terminal płatniczy na smartfonie

O zamiarze całkowitego wyłączenia aplikacji na urządzenia z Windowsem mBank poinformował na początku września, ale nie podał konkretnej daty, kiedy ma zamiar to zrobić. Wówczas napisano tylko, że aplikacji nie będzie można instalować od 1 października, ale ci, którzy tego dnia będą ją mieć na swoim smartfonie, będą mogli z niej korzystać do początku przyszłego roku. Na koniec ubiegłego roku z aplikacji na Windows korzystało ok. 20 tys. klientów mBanku. Dziś jest ich zapewne sporo mniej.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies