Bank informuje, że trwają prace nad "przywróceniem pełnej funkcjonalności usług" i przeprasza za utrudnienia
– Wynik realizowanej operacji nie jest znany. W przypadku zlecenia przelewu sprawdź w transakcjach oczekujących oraz na historii rachunku, czy operacja została zrealizowana – taki komunikat wyświetla się niektórym klientom PKO BP, gdy usiłują skorzystać z bankowości elektronicznej tej instytucji. Czytelnicy Cashless twierdzą, że nie działa także aplikacja mobilna banku.
Sprawdziłem i rzeczywiście nie udało mi się zalogować na konto ani przez iPKO ani przez IKO. Chwilę temu bank zamieścił w mediach społecznościowych komunikat potwierdzający te informacje. – Występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO oraz serwisu iPKO. Karty płatnicze działają prawidłowo. Trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Przepraszamy za utrudnienia – czytam w opublikowanej informacji.
Zapytałem biuro prasowe banku, o przyczynę utrudnień w dostępnie do kont, z jakich usług klienci nie mogą obecnie korzystać oraz kiedy awaria zostanie usunięta. Gdy otrzymam odpowiedź, zaktualizuję tekst lub napiszę kolejny. Natomiast dzisiejsza awaria w PKO jest kolejną w ostatnim czasie. Niedawno bank zmagał się z podobnymi kłopotami, które spowodowane były przecięciem światłowodu.
Aktualizacja, poniedziałek, godz. 18.35
Bank poinformował, że awaria została usunięta. - Serwisy transakcyjne iPKO, Inteligo oraz aplikacja mobilna IKO funkcjonują już prawidłowo - twierdzi biuro prasowe instytucji.