Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA
Duża awaria w Millennium usunięta. Nie działały bankomaty, system internetowy i aplikacja

Bank podkreśla, że jego klienci normalnie mogli płacić kartami

W piątek po południu bank Millennium poinformował w mediach społecznościowych o problemie, z jakim zmagały się jego służby informatyczne. Klienci nie mogli zalogować się na rachunek przez system internetowy i aplikację mobilną. Nie działały także bankomaty Millennium, a obsługa konta była utrudniona także w placówkach stacjonarnych.

Przeczytajcie także: Duża awaria w PKO BP

Ponadto z problemami działał serwis informacyjny banku. Na stronę można było się dostać, ale widniał tam jedynie komunikat o trwającej awarii. Millennium zapewniał jednak, że bez zakłóceń były realizowane transakcje bezgotówkowe kartami oraz wypłaty gotówki z bankomatów obcych sieci i że pracował nad przywróceniem pełnej funkcjonalności swojego systemu, a awaria wynikała z przyczyn niezależnych od banku. Około godz. 19 problemy usunięto. W ramach rekompensaty do godz. 21.30 bank przedłużył Happy Hours, w trakcie których klienci mogą liczyć na atrakcyjne oprocentowanie lokat.

Przeczytajcie także: Awaria bankomatów Santandera

Millennium to nie pierwszy bank, który w ostatnim czasie miał poważne problemy techniczne. Kilka dni temu z dużą awarią zmagał się PKO BP. Przez kilka godzin nie działała bankowość internetowa i aplikacja mobilna. Utrudniona była także obsługa w placówkach stacjonarnych. W tamtym przypadku przyczyną awarii było uszkodzenie światłowodu.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies