Trwająca od rana awaria uniemożliwia zalogowanie się do aplikacji
O kłopotach w korzystaniu z aplikacji SkyCash donieśli czytelnicy Cashless. Piszą na adres alert@cashless.pl, że nie mogą się zalogować by kupić nowy bilet np. na pociąg czy autobus. Ich zdaniem niemożliwe jest również wyświetlenie w trybie offline biletów zakupionych wcześniej, co może sprawiać kłopoty podczas kontroli.
Sprawdziłem i rzeczywiście obecnie niemożliwe jest zalogowanie do apki przynajmniej na urządzeniu z Androidem. Nie działa także strona internetowa SkyCash. Z tego co udało mi się ustalić wynika, że przyczyną tych kłopotów jest awaria zewnętrznego usługodawcy SkyCash – firmy home.pl i dopóki nie zostanie ona usunięta również usługi SkyCash nie będą działać.
Jeżeli wybieracie się dziś na miasto lepiej pomyślcie zawczasu o zakupie biletu w automacie albo kiosku a za parkowanie płaćcie kartą. Natomiast gdy awaria SkyCash zostanie usunięta aktualizuję ten bądź napiszę nowy tekst. SkyCash to najpopularniejsza w Polsce aplikacja do płatności zdalnych. Z marketu Google Play pobrano ją ponad milion razy.
AKTUALIZACJA
Po godzinie 10 udało mi się zalogować do aplikacji SkyCash. Ruszyła także strona internetowa operatora. Wygląda na to, że awaria została usunięta.