Problemy pojawiły się po zamieszczeniu aktualnych wersji oprogramowania w marketach Google Play i App Store
Od kilku dni czytelnicy Cashless piszą do redakcji o pojawiających się błędach w aplikacji EnveloBanku. Alarmujące komentarze zamieszczane są także w marketach z aplikacjami. Klienci banku piszą, że po niedawnej aktualizacji oprogramowania nie działa PIN, a po usunięciu apki i ponownej instalacji nie można aktywować dostępu do konta, bo nie działają kody SMS.
Redakcja Cashless zapytała rzecznika Banku Pocztowego, Bartosza Trzcińskiego o powody awarii i termin jej usunięcia. W nadesłanej odpowiedzi czytam, że w ubiegłym tygodniu bank udostępnił użytkownikom aktualizacje swojej aplikacji w wersji na urządzenia z systemami Android i iOS. Rzecznik potwierdza, że osoby, które pobrały oprogramowanie w tym czasie mogły mieć problem z logowaniem. – Bank wystawił w aplikacji komunikat o możliwych problemach z logowaniem. Wszystko już działa poprawnie – zapewnia Trzciński.
Jednak najnowsze komentarze zamieszczane także dzisiaj w Google Play świadczą o tym, że niektórzy klienci nadal mają problem z aktywacją aplikacji.
EnveloBank to nowe otwarcie w historii Banku Pocztowego. Marka miała przyciągnąć nową grupę młodych i aktywnych klientów. Aplikacja jest dostępna od września 2017 r. czyli od startu banku. Na razie w markecie oprogramowanie zostało ocenione przez około 200 osób, z czego ponad połowa przyznała mu tylko jedną gwiazdkę w skali od 1 do 5. Apkę pobrano stąd 5 tys. razy.