Spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych i zamieszczane w internecie
Visa poinformowała dzisiaj, że 10 września rozpoczęła nową kampanię informacyjną, w której przekonuje konsumentów, że bezgotówkowo mogą zapłacić nawet za najdrobniejsze zakupy. W ramach akcji przygotowano m.in. dwie wersje spotów reklamowych, które emitowane są w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Reklamy pojawią się również w internecie i mediach społecznościowych. Kampania informacyjna Visy potrwa do 28 października.
Jak czytam w nadesłanym do redakcji materiale prasowym, bezgotówkowo można zapłacić w Polsce w ponad 657 tys. terminali. Prawie wszystkie te urządzenia obsługują płatności zbliżeniowe. Visa przewiduje, że w ciągu najbliższych kilku lat liczba urządzeń do płatności bezgotówkowych wzrośnie o kolejne kilkaset tysięcy, przede wszystkim dzięki programowi prowadzonemu przez fundację Polska Bezgotówkowa. W programie tym uczestniczą organizacje płatnicze Visa i Mastercard, banki oraz agenci rozliczeniowi.
Tymczasem ze statystyk Narodowego Banku Polskiego wynika, że na koniec I kw. 2018 r. kartą mogliście zapłacić w 464,5 tys. sklepów i punktów usługowych w Polsce. Liczba miejsc akceptujących tego rodzaju płatności wzrosła o ok. 20 tys. w porównaniu do grudnia ubiegłego roku oraz o niecałe 50 tys. rok do roku.
Fot. Visa